nog meer vallend water - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Peter en Nicki Erinkveld - WaarBenJij.nu nog meer vallend water - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Peter en Nicki Erinkveld - WaarBenJij.nu

nog meer vallend water

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter en Nicki

13 Augustus 2009 | Argentinië, Puerto Iguazú

Ook vanuit de Argentijnse kant een bijzondere ervaring om zo dichtbij de enorme watervallen te zijn... maar nu wel heeeeeeel dicht; er onderdoor, in, doorheen, achterlangs en zeiknat!!!

een leuke bijkomstigheid, we zijn verblijd met nieuw wild:
- onze eerste echte wilde kaaiman
- wilde cavia´s
- tangodans op straat
- ....
etceteeeeeraaaaa

• 14 Augustus 2009 - 15:46

Wanda:

Ha Peet en Niek,

Super hoor om jullie verhalen te lezen, net of ik weer even terug ben. Erg leuk dat alles zo herkenbaar is!! Ben wel jaloers, ik wil ook weer terug...!!! Even niet aan gedacht dat jullie daar in de winter zijn ipv de zomer, gek hoor, haha! Leuke foto's!

Wij zijn ook weer terug van onze vakantie in Italië. Heerlijke vakantie gehad, super mooi weer, leuke campings (3 verschillende), leuke mensen ontmoet, veel gezien en gedaan en heel veel geluierd...uiteraard met een koud biertje erbij!!
    Geniet ze nog, de tijd vliegt echt voorbij!

Dikke kus en knuffel Wanda

• 14 Augustus 2009 - 20:48

Mapahouba:

Tjonge daar kan Burgers Bush een puntje aan zuigen. Fantastische plaatjes en jullie genieten er zichtbaar van. Blijft bizonder om jullie vakantie op deze wijze te volgen, terwijl wij hier gewoon aan het werk zijn :-)

• 16 Augustus 2009 - 10:34

Sandra:

Hoi Nicki en Peter

Ik volg jullie verhalen iedere keer. Leuk om al jullie belevenissen te volgen! Wat een geweldig gaaf avontuur!
    Nu MOET ik natuurlijk wel even reageren hè! Op de speciale foto voor BOOG! Leuk hoor dat je even aan ons denkt....

Doei Sandra

• 18 Augustus 2009 - 03:24

Rinske:

Ha Nicki en Peter!

Super die foto's en verhalen. Een foto kan een plaatje helemaal compleet maken. Het ziet er echt fantastisch uit.
    Ik ben nu een klein beetje in jullie buurt: New York. Heerlijk op bezoek bij mijn neef en nicht. Jullie kunnen gelukkig nog veel langer genieten van de reis. Veel plezier dus!!

Groetjes, Rinske

• 18 Augustus 2009 - 10:09

Hans-Wouter:

Hoi Peet en Nicki,

nog 0,44 jaar te gaan. En dan nu al zoveul gezien. Het is ech waar ongeloofluk.

Jullie hebben er lang naar uit kunnen kijken en volgens mij was het het wachten meer dan waard. Dat de wereld zo anders en zo mooi an zijn. Indrukwekkend! Blijf genieten. Maar dat wordt je ook wel makkelijk gemaakt.

• 19 Augustus 2009 - 17:25

Marlou:

Hoi Nicki en Peter.
    Wat zien jullie veel!!!!!!De watervallen doen me denken aan de Niagarra Falls...ook geweldig om te zien en om er zo dichtbij te komen. Een mens voelt zich dan heel klein, toch??
    Die kaaimannen daar heb ik niet zo op, dus kijk je wel even uit of er niet ergens zo'n ding ligt te loeren??? Een insektenbeet is al lastig,maar als er een kaaiman aan je voet hangt dan loop je de rest van je leven kreupel. Het is een heel bijzondere reis...geniet ervan!
    groeten, Marlou

• 19 Augustus 2009 - 22:43

Edith:

wat een gave foto voor BOOG die gaan we zeker ophangen!!

vanuit Aruba veel plezier met jullie avontuur

dikke kus van edith

• 20 Augustus 2009 - 09:26

Ingeborg:

De boot tocht was TOP hé! En over de watervallen hebben we niets te veel gezegd toch? Wij zijn weer veilig aangekomen in Nederland, waar het gelukkig ook mooi weer is. Nou nog super veel plezier geniet er nog lekker van met z'n 2-tjes!!! Kus Ingeborg

• 20 Augustus 2009 - 13:38

Meike:

Jeetje wat super zeg!!!
    1 ding weet ik zeker jullie genieten volop!! maar dat kan ook bijna niet anders.
    tot het volgende verslag.

xx meike

• 21 Augustus 2009 - 07:16

Thea Awater:

Wat een fantastische reis maken jullie.
    Van je ouders gister jullie adres gekregen waar we jullie kunnen volgen
    Ik ga vanaf nu mee genieten van jullie verslagen en de foto's.
    Het is erg leuk om dit mee te beleven via de PC.
    Geniet er verder van Groetjes Thea

• 21 Augustus 2009 - 09:53

Teuntje:

Hoe cool is de boottocht!!Wij zijn alweer aan het werk, verschil moet er wezen he haha!
    Blijf jullie volgen!!

Dikke kus
    Teuntje en Daan

• 21 Augustus 2009 - 18:56

Marianne:

Een beetje laat pas in de rij van 'mee-genieters-op-afstand' aangesloten,maar vanaf nu wordt het een vast plekje!!
    Wat ziet het er allemaal fantastisch uit!! Beeldschoon!! ... zowel jullie, als de dieren als de hele natuur.
    En wéér beseffen we dat we in een bijzondere tijd leven waarin wij dit zo allemaal op de voet kunnen volgen.
    Dat jullie genieten ligt er duimendik bovenop ..... niet dat deze opmerking een aansporing is om van voet naar hand/vingers over te gaan hoor .... ! Is de voet inmiddels weer tot zijn normale vorm afgeslankt, Peter?
    We zien uit naar het verdere verloop van jullie reis en reisverslag.
    Hugs, John en Marianne

• 22 Augustus 2009 - 08:35

Esther:

Hey Peter en Nicki,

Wat een leuke verhalen en geweldige foto's! Geniet nog goed van jullie avontuur!!!!

Groetjes Esther V

• 22 Augustus 2009 - 13:55

Arie V D K:

Dag lieve mensen, wat ziet het er top uit. Jullie moeten nog wel een beetje aan de tint werken,verder zijn jullie lekker bezig Top !!
    Prachtige foto's zijn er, heb je een fotoburo in de hand genomen ??
    Geniet,
    Aar

• 26 September 2009 - 13:47

Fleurtje :

wauw mooie foto zeg en hoe gaat het met jullie maar ikke hou het kort ok op school gaat het goed michael staat in de olifanteeen voor de klas en dat is best lollig maar goed hoe is het daar en waar zijn jullie nu

xxxxxxxjes Fleurtje